Internet's #1 shoulder riding community
You are not logged in.
Hello everybody.
I used to be an active member at the old yahoo groups until my job wouldn´t let me have much spare time to make my own searches, so basically I have been coming here just to recollect what all the active members shared with us.
Well, I changed jobs and now I have much more time so I hope I will contibute regulary.
Anyway, I have posted 63 pics on WOW. They are all of one cheerleading squad.
I have also posted 14 pics on WOM, some of them of the same cheerleading squad and one pic of Claudia Schiffer, another one of Madonna and another one of Elisabetta Canalis who seems to be an italian celebrity (maybe any italian member couls told us if she really is).
I hope you enjoy my first post.
Hola Donadoni, encantado de saludarte, supongo que al ser Españoles podemos hablar en español.
Antes de nada, la foto de claudia es buenísima, cuantos años debía tener?, y la de de Elisabetta Canalis es una pena que no esté entera porque también sería muy buena.Donde las has encontrado?, bueno, te mando un saludo desde Mallorca, de donde eres tú?
Hola grome111, encantado de saludarte también.
Me alegra que te guste la foto de Claudia, la verdad no se que edad podría tener pero parece que era bastante jovencita.
Coincido en lo de la foto de Elisabetta. Yo también prefiero las fotos enteras pero, en fin, mejor eso que nada.
Siento no poder decirte donde las encontre ya que fué por pura casualidad y no lo recuerdo.
Un saludo desde Toledo.
Por cierto, muy buenas tus últimas fotos.
Pages: 1